#26 11-01-2009 22:05:17

ladystuff
Gebruikers
Van: Zoetermeer
Geregistreerd: 03-05-2008
Posts: 154
Website

Re: Snelste Rondetijd Zuid-Laren

nee dat klopt
maar de karts zijn echt niet goed daar,
acceleratie is ver te zoeken, en dan ben ik nog maar 48 kg
zelfs op een recht stuk kom je niet voorruit laat staan omhoog
er is 1 super kart verder niks

Offline

#27 12-01-2009 01:54:22

kaihard
Gebruikers
Van: Utrecht/ baan: Maarssen
Geregistreerd: 09-06-2008
Posts: 136
Website

Re: Snelste Rondetijd Zuid-Laren

ladystuff, welke bocht is weg??

en daar heeft marco we een punt;)
alleen de karts moeten of sneller, of minder van die belachelijke bruggen...
dat is gewoon zonde van de baan...
wel begrijpelijk aangezien de doorsnee ''gast'' dit als spectaculair ervaart.

''kaihard''


Seize every moment...

Offline

#28 12-01-2009 15:29:40

RMK Roel
Gebruikers
Geregistreerd: 30-06-2008
Posts: 113

Re: Snelste Rondetijd Zuid-Laren

er is een bocht  weg op poeldijk? hehe

Laatst bewerkt door RMK Roel (12-01-2009 15:30:13)

Offline

#29 12-01-2009 18:42:09

RMK marco
Gebruikers
Van: Capelle a/d IJssel
Geregistreerd: 06-05-2008
Posts: 194
Website

Re: Snelste Rondetijd Zuid-Laren

ja, verdwenen... ze kunnen hem niet meer vinden tongue misschien is ie naar de uithof verderop gevlucht - hoewel ik eerder andersom zou verwachten wink

Offline

#30 12-01-2009 19:52:23

ladystuff
Gebruikers
Van: Zoetermeer
Geregistreerd: 03-05-2008
Posts: 154
Website

Re: Snelste Rondetijd Zuid-Laren

ja er staat nu een baantje voor afstandsbestuurbare auto's

Offline

#31 12-01-2009 19:52:29

Mr. Q
Gebruikers
Geregistreerd: 01-12-2008
Posts: 26

Re: Snelste Rondetijd Zuid-Laren

Klopt idd, op poeldijk hebben ze die serie hairpins verandert, omdat er nu in deze hoek een RC-baan ligt...
Ik heb getracht het uit te beelden, de schaalverhouding kan wat afwijken van de realiteit.. wink
Maar dan hebben jullie een beeld daarvan.. big_smile
En ga me nou niet afkraken, want ik heb er een kwartier over gedaan..!! hahaha tongue




{Before}
----------------------------------------------------------
                                                                                         Brug

                               (````````````````````````````````````
                                \________________________                                                   |
                                                                                  \                                                 |
                                                                                   |                                                 |
                                                                                   |                                                 |
                                                                                   |                                                 |
---------------------------\                           |                                                 |
                                                       ]                           |                                                 |
---------------------------/                           |                                                 |
                                                                                   |                                                 |
                                                                                   |                                                 |
                                                                                   |                                                 |
                                                                                   |                                                 |
                               (`````````````````````/                                                 /         Pits
                                \________________________
             
                                                                                                                                      ______
                                                                                                                                    /
                                                                                                                                    |
                                                                                                                                    |
------------------------------------------------------------------/









{After}
----------------------------------------------------------
                                                                                         Brug

                               (`````````````````````````|```````````
                                \________________________        |                                           |
                                                                                  \       |                                          |
                                                                                   |        |                                         |
                                                                                   |         |                                        |
                                                                                   |         |                                        |
---------------------------\                           |         |                                        |
                                                       |                           |         |                                        |
                                                       |                            |         |                                        |
              RC Baan                           |                            |         |                                        /         Pits
                                                       |                            |         |
                                                       |                            |         |
                                                       |                             \___/                                        ______
                                                       |                                                                             /
                                                       |                                                                             |
                                                       |                                                                             |
------------------------------------------------------------------/

Offline

#32 12-01-2009 20:49:56

kaihard
Gebruikers
Van: Utrecht/ baan: Maarssen
Geregistreerd: 09-06-2008
Posts: 136
Website

Re: Snelste Rondetijd Zuid-Laren

prachtig, echt daadwerkelijk prachtig;)
maar ik snap hem hoor;)
jammer... ik had gehoopt dt er 1 na 2 bruggen verdwenen zouden zijn...

naja better luck next time;)

greetzz

''kaihard''


Seize every moment...

Offline

#33 12-01-2009 23:50:01

Niels Mutser
Gebruikers
Van: Soesterberg
Geregistreerd: 19-06-2008
Posts: 92

Re: Snelste Rondetijd Zuid-Laren

mwah, als ik dat zo zie lijkt het me wel dat daar wel een mooie inhaalmogelijkheid ligt (tjah, tenzij de ander goed verdedigd, maar dat is altijd tongue )

Offline

#34 13-01-2009 00:03:25

RMK Roel
Gebruikers
Geregistreerd: 30-06-2008
Posts: 113

Re: Snelste Rondetijd Zuid-Laren

er was altijd al een inhaalpunt voor de eerste hairpin... tenminste, ik probeer dat altijd, omdat bijna niemand daar verdedigde schijnbaar

ze hadden beter gelijk ook die bocht waar de karts stilvallen kunnen aanpakken, dan is dat ook opgelost

Offline

#35 13-01-2009 02:08:38

Kevin den Ouden
Gebruikers
Geregistreerd: 01-05-2008
Posts: 231

Re: Snelste Rondetijd Zuid-Laren

Jongens niet afwijken van het topic, wil je het over Poeldijk hebben graag posten in de topic van Poeldijk smile


Met karten een fantastische toekomst tegemoet.

Offline

#36 13-01-2009 12:16:40

kanarie
Gebruikers
Van: Eindhoven
Geregistreerd: 03-01-2009
Posts: 41

Re: Snelste Rondetijd Zuid-Laren

Offline

#37 13-01-2009 18:07:37

Kevin den Ouden
Gebruikers
Geregistreerd: 01-05-2008
Posts: 231

Re: Snelste Rondetijd Zuid-Laren

Nee de baan lay-out klopt niet haha.. De baan die jij laat zien is de oude SpeedWorld baan in Emmen... Ik kan zo ook geen recentere baan vinden die er op lijkt..


Met karten een fantastische toekomst tegemoet.

Offline

#38 16-01-2009 14:36:20

kanarie
Gebruikers
Van: Eindhoven
Geregistreerd: 03-01-2009
Posts: 41

Re: Snelste Rondetijd Zuid-Laren

jammer sad

toch bedankt kevin wink

Offline

#39 16-01-2009 23:16:09

dre2586
Gebruikers
Van: Scheveningen
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 34

Re: Snelste Rondetijd Zuid-Laren

Laatst bewerkt door dre2586 (17-01-2009 00:59:56)

Offline

#40 17-01-2009 16:47:36

RMK marco
Gebruikers
Van: Capelle a/d IJssel
Geregistreerd: 06-05-2008
Posts: 194
Website

Re: Snelste Rondetijd Zuid-Laren

let wel op dat dit de MKS lay-out is... normaal gesproken is het laatste gedeelte (met de groen-blauwe boarding) afwezig en ga je rechtsaf richting start / finish

Offline

#41 17-01-2009 23:05:50

Psyco
Gebruikers
Van: Lisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 188
Website

Re: Snelste Rondetijd Zuid-Laren


First they ignore you,
then they laugh at you,
then the fight you,
then you win. !! (M Ghandi)

Offline

#42 17-01-2009 23:46:01

RMK marco
Gebruikers
Van: Capelle a/d IJssel
Geregistreerd: 06-05-2008
Posts: 194
Website

Re: Snelste Rondetijd Zuid-Laren

ik neem aan de lay-out zoals de baan normaal ligt... en gezien de tijden die iedereen tijdens de trainingen gereden heeft, was dat allemaal op dezelfde lay-out

Offline

#43 18-01-2009 00:09:34

JSM-Sander
Gebruikers
Van: hilversum
Geregistreerd: 05-10-2008
Posts: 49
Website

Re: Snelste Rondetijd Zuid-Laren

wel jammer , lijkt me leuker om de mks lay-out te rijden ,kan volgens mij makkelijk.

gr

Offline

#44 18-01-2009 09:55:43

Psyco
Gebruikers
Van: Lisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 188
Website

Re: Snelste Rondetijd Zuid-Laren

Tja. Ik heb er nog niemand over gehoord, dus heb even gewacht....
Maar dat wij zijn gaan trainen, kregen wij een "rondleiding" van de eigenaar, en die vertelde ons dat de baan met de wedstrijd (ARKC) anders wordt gelegd.
:: Namelijk de groene baan wordt erbij getrokken.

Later (hier dus) begreep ik dat dit de MKS layout is geweest.

Dus ja wel een beetje verwarrend.
Maar laten we ervan uitgaan dat de layout zo blijft zoals hij is en de eigenaar tegen ons een foutje heeft gemaakt.

Joop.


First they ignore you,
then they laugh at you,
then the fight you,
then you win. !! (M Ghandi)

Offline

#45 18-01-2009 13:58:09

RMK marco
Gebruikers
Van: Capelle a/d IJssel
Geregistreerd: 06-05-2008
Posts: 194
Website

Re: Snelste Rondetijd Zuid-Laren

dat zou niet helemaal fair zijn, mensen die ook de MKS race van 2008 hebben gereden hebben dan een klein voordeel... ook al scheelt het zo te zien maar 2 nieuwe bochten (die doordraaier is niet de meest ingewikkelde bocht om te leren wink

maar we zullen zien volgende week

Offline

#46 18-01-2009 18:55:23

Psyco
Gebruikers
Van: Lisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 188
Website

Re: Snelste Rondetijd Zuid-Laren


First they ignore you,
then they laugh at you,
then the fight you,
then you win. !! (M Ghandi)

Offline

#47 18-01-2009 19:40:30

Pim Speelman
Gebruikers
Van: Groningen
Geregistreerd: 22-05-2008
Posts: 35

Re: Snelste Rondetijd Zuid-Laren

ik heb het vandaag gevraagd en het is de gewone layout.
dus niet die van de mks.

gr pim


"Racing is in my blood" 
   Senna is the best ! ! !

Offline

#48 19-01-2009 22:55:09

kanarie
Gebruikers
Van: Eindhoven
Geregistreerd: 03-01-2009
Posts: 41

Re: Snelste Rondetijd Zuid-Laren

bedankt andre!

mooi filmpje trouwens big_smile

Offline

#49 20-01-2009 15:08:02

Ericko
Gebruikers
Van: Uden
Geregistreerd: 21-12-2008
Posts: 13

Re: Snelste Rondetijd Zuid-Laren

Pimmetje heeft gelijk, wij hebben het zondag ook gevraagd. Er word bij arkc race gereden op de lay out waar iedereen op getraind heeft.

Offline

#50 21-01-2009 00:39:27

Niels Mutser
Gebruikers
Van: Soesterberg
Geregistreerd: 19-06-2008
Posts: 92

Re: Snelste Rondetijd Zuid-Laren

geld dit ook voor de IKK??? (aangezien de IKK direct na de MKS-training wordt gereden)

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices

smash