Je bent niet ingelogd.
Het was zo nat dat de spalk op me neus los week, maar het was zeker leuk om eindelijk na een paar jaar weer is in de regen te rijden!!
Hopelijk word het een mooie regenrace in het "zonovergoten" Antwerpen!
Nulla Tenaci Invia Est Via..
nou ik heb me helm uit elkaar moeten halen thuis. Overal zat zand en troep.
Heel me caracoat was geschaafd, gelukkig alleen bij dat gedeelte waar die scroef zat. Zit nu wat speciale olie op neemt zand en rotzooi op en voorkomt corrosie wat ik al zag toen ik ze eraf haalden. En caracoat heb ik nog helemaal netjes gekregen.
Binnenkort toch maar eens een setje schroeven en een oakley vizier scoren!
Me pak is linea direct de was in gegaan samen met handschoen en baclava. Zijn nu mooi aan het opdrogen aan het rekje weer helemaal rood/wit in plaats van zwart.
Indd regenrace hoop ik echt! Dat wordt erg leuk!
Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "
haha wat was het lachen he! ik heb ook mijn hele helm schoon moeten maken. Overal zat zand en modder van de vele grasmaai routes die we hebben genomen. Kan niet wachten tot de race!!
You must take the compromise to win, or else nothing. That means: you race or you do not.
(Ayrton Senna)
Grasmaaien!? Wie (A) ? Haha..
Het was zeker lachen! Mijn helm was ook door en door smerig, maar voor de race glimt ie weer!
Laatst bewerkt door Mike (08-09-2008 13:45:03)
Nulla Tenaci Invia Est Via..