Je bent niet ingelogd.
mmm dordrecht vond ik met de dutch al de minste baan die er was , zwaar,moeilijk inhalen ... niet voor mij iig
sorry
zwaar is het zeker ja, kan me voorstellen dat het voor rijders met jouw postuur moeilijk is om lang achter elkaar te rijden... tijdje geleden deed Sebastiaan Circkens ook een keer mee (toch niet de minste rijder) maar die kreeg het ook heel zwaar op het einde
inhalen is overigens wel mogelijk, maar je moet goed weten waar - het is typisch een baan waar je heel lang achter iemand kan zitten, en als degene voor je dan eens een keer een foutje maakt, moet je er dicht genoeg achter zit om er gelijk van te profiteren
Weer een knap staaltje video/geluid en beeld.
Het wordt tijd om je hobby karten op te geven en die richting in te gaan.:)
See you at Antwerp.
First they ignore you,
then they laugh at you,
then the fight you,
then you win. !! (M Ghandi)
Doe maar niet ... dan hebben wij samen met wat andere teams een veel minder leuk duel om wat plaatsen in het kampioenschap!
Eat my revenge!
Erg proffesioneel de filmpjes heren. Mijn complimenten. Wordt is tijd da tjullie is wat opnames in de MKS komen maken.
Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "
nou, als Oldenzaal nu iets dichterbij de deur was geweest, had ik wel komen kijken... en bovendien waren wij naar Antwerpen om te trainen voor de ARKC race
maar ik zag dat Revolutions als 4e gekwalificeerd stond, dat is helemaal niet verkeerd!
Erg net filmpje, altijd leuk om jezelf dan ook nog even terug te zien
Moet zeggen dat het zoals gewoonlijk weer een erg leuk dagje en een mooie race was! Tot 7 juli (of eerder natuurlijk)!
ja en nog een stind derde gelegen. Maar helaas gooide baanpersoneel roet in het eten door twee rechten stukken ons vast te houden in de pits en pas daarna weg te sturen. Een halve ronde achterstand en dag dag podium. Goed verslag volgt vandaag nog dan mag je t compleet lezen. Ik post wel topic hier wanneer die klaar is.
Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "
Laatst bewerkt door Bob77 (20-04-2009 15:08:25)
bob ik heb ook in het verslag gezegd dat het van te voren was aangegeven door de wedstrijdleiding en tuurlijk is het voor de veiligheid van ons. Ik weet dat jullie er qua inzicht handelen maar het is wel knap frustrerend als je voor podia vecht en je zo die kwijt raakt. Hoe je het wend of keert 25 sec langer stil staan kan ik moeilijk zeggen dat het daar niet aan had gelegen. Veel teams hebben er ook nadeel aan gehad maar niet 25 sec zoals wij dat hadden. Als je dan in de eindstand ziet dat Veersedam de derde plek pakt bekant op net 25 sec van ons snap je waarom ik zo reageer. Dit was een uitgelezen kans die we niet snel zo even krijgen en dan kan iedereen zeggen een p7 is toch ook goed voor je tweede race. Wij gaan voor overwinningen en iedereen die mij kent weet dat. Eindelijk een race waar alles kwa materiaal super naar behoren functioneerde. Begrijp alsjeblieft dat wij ons licht uit de ogen hebben gereden. Ik heb werkelijk alles gegeven en mijn teammaten ook en als je hem dan zo verliest is dit meer dan rechtelijk om te zeggen. Maar goed jullie hebben je best gedaan en net zoals je zegt wij hadden pech, ik beschuldig jullie absoluut niet voor het opzettelijk langer vast houden. Maar als ik dan later andere teams wel weggestuurd zie worden tussen andere door dan kan je me niet kwaaier krijgen. Mar goed tis nou eenmaal zo!
nu wil toch ff reageren crizz !!
Ik heb je dat tijdens de mks race weer uitgelegd dat het slechts een kwestie van geluk is of je direct bij het verstrijken van de tijd weer de baan op mag. Blijkbaar trek jij het ongeluk aan wat dat betreft. Misschien moet je er iets minder mee bezig zijn en kijken naar de positieve kanten want die zijn er absoluut bij jullie team.
Het kan namelijk ook allemaal andersom. Denkende aan de arkc oldenzaal2 van vorig jaar. Daar had je nl. een identiek geluid.
Stop je energie gewoon in de positieve zaken en heel misschien ga je dan wel iedereen versteld laten staan met een podiumplek in de mks.
succes,
Edgar
Ik wil er voorderest niet verder woorden aan vuil maken. Ik heb mijn mening gegeven omtrent dit. Oldenzaal vorig jaar bleek dat we te vroeg remden bij binnenkomst dus onze eigen fout. Tuurlijk ben ik wel tevreden met wat we hebben gepresteerd mar je begrijpt wel waarom ik zo reageer edgar je was er zelf bij. Voorderest einde discussie kheb uitgelegd waarom en ik hoop dat bob dat begrijpt.
maar het filmpje is mooi :-D ;-)
inderdaad
Eat my revenge!
Fijn dat het uiteindelijk toch weer over het filmpje gaat. Want dat verdient deze film.
Jongens wat leveren jullie weer een prachtige stukje film en regie af. Boeiend van begin tot eind.
De combinatie beelden - muziek, GEWELDIG.
Ik zie uit naar de volgende.
Laatst bewerkt door Casper (20-04-2009 20:39:17)
C.point Racewear, Made to Win
Ik kan me hierbij ook alleen maar aansluiten bij Casper...,jullie hebben weer mooi filmpje afgeleverd guy's van RMK &
JsmRacing gaat er ook weer eentje maken op Antwerpen!
see yah at Antwerpen GREETTZZZ jsm-Pas
p.s. (..wat waren de tijden Marco op A'werpen btw?..ben erug benieuwd)
One goal,one vision