#1 01-03-2010 21:56:19

Casper
Gebruikers
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 1,591

Verslag IKK race 2 Coronel Huizen 20-02-10


C.point Racewear, Made to Win

Offline

#2 02-03-2010 01:10:27

TerrorTosti
Gebruikers
Van: Deventer
Geregistreerd: 03-01-2010
Posts: 264
Website

Re: Verslag IKK race 2 Coronel Huizen 20-02-10

Weer een mooi en spannend verslag.. zelfs al lees ik het na 12en met wallen tot mijn onderkin. :-)

Laatst bewerkt door TerrorTosti (02-03-2010 18:55:48)

Offline

#3 03-03-2010 09:45:57

S10N
Gebruikers
Van: Eindhoven
Geregistreerd: 11-10-2008
Posts: 36
Website

Re: Verslag IKK race 2 Coronel Huizen 20-02-10

Wat snap je niet Casper ?

Het terugvallen van Willem in heat 3 of de tweede plek in het zwaargewicht klassement.
Beiden zijn namelijk zeer goed te verklaren: 

Doordat Willem en ik vorig jaar als vader en zoon een ARKC team vormden en aanvullend week in week uit bij Traxx in Uden hebben getraind heeft ons veel geleerd en ons gesterkt en zijn we in staat elkaar te coachen en te ondersteunen in de wedstrijden. (nog bedankt hiervoor !).

Het heeft tevens een vader-zoon competitiestrijd gestart die we nu in de IKK verder voeren.
Immers diegene die van ons beiden in de training de snelste ronde realiseert krijgt van de ander iets van de baan. (petje, shirt, beker, iets....). Hoewel Willem in de first devision rijdt en ik in de second lukt het papa toch nog steeds om regelmatig een petje te winnen. Zo ook in Huizen waar ik op donderdagavond 0,3 sec sneller was dan zoonlief en door Willem "overladen" werd met geschenken (Cap en een Boek van Tom Coronel: "autocoureur in 30 stappen"). Natuurlijk was hij gebrand om dit op zaterdag allemaal weer terug te winnen. Hetgeen ook geschiedde :-(

Aangezien we in verschillende divisies rijden, beiden de wil om te winnen hebben en onze onderlinge band sterk is, ondersteunen we elkaar bij het rijden als gelijkwaardige rijders. Het blijkt dat de combinatie van dit alles een mooi pakketje vormt waar we dit jaar beiden van profiteren.

Dat we er nog lang nog niet zijn weten we ook want we staan pas aan het begin van de competitie en zullen we nog voldoende tegenslagen te verwerken krijgen. Zo is ook het terugvallen van Willem in de derde heat te verklaren als een zeer goede prestatie aangezien hij in de derde heat mocht plaats nemen in kart 11 welke niet goed presteerde. Niels kan hierover meepraten want hij viel met deze kart terug van positie 1 naar 15. Willem heeft door rustig en strijdbaar het gevecht aan te gaan de schade beperkt weten te houden met een zeer fraai eindresultaat.

Een terechte podiumplek.


"If everything seems under control, you're just not going fast enough."

Offline

#4 03-03-2010 15:08:52

kaihard
Gebruikers
Van: Utrecht/ baan: Maarssen
Geregistreerd: 09-06-2008
Posts: 136
Website

Re: Verslag IKK race 2 Coronel Huizen 20-02-10

casper,

foto van ''mark den anker'' is mark niet;)

mark heeft een blauwe helm;)

grzz


Seize every moment...

Offline

#5 03-03-2010 17:47:12

daoed
Gebruikers
Geregistreerd: 23-06-2008
Posts: 25

Re: Verslag IKK race 2 Coronel Huizen 20-02-10

volgens mij is het peter van dijk op de foto
waar mark bijstaat

en in de 3e race starte ik als 3e en niet sander.

grt Dave

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices

smash