#1 02-04-2010 17:33:17

Casper
Gebruikers
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 1,591

Verslag en uitslag MKS race 3 Silverstone 21 maart


C.point Racewear, Made to Win

Offline

#2 02-04-2010 21:51:09

RMK marco
Gebruikers
Van: Capelle a/d IJssel
Geregistreerd: 06-05-2008
Posts: 194
Website

Re: Verslag en uitslag MKS race 3 Silverstone 21 maart

Hoeveel weegt een MKS kart zonder rijder eigenlijk ongeveer? Met of zonder benzine, dat maakt in dit geval even niet zo uit, het gaat mij nu meer om het gewicht van de kart in race conditie excl. rijder...

Offline

#3 02-04-2010 23:20:41

niccck
Gebruikers
Van: Zoetermeer
Geregistreerd: 07-01-2010
Posts: 46

Re: Verslag en uitslag MKS race 3 Silverstone 21 maart

een MKS kart ligt rond de 85/90 KG zonder iets meegerekent bv. lood of rijder.

Gr. Nick

Offline

#4 02-04-2010 23:25:59

niccck
Gebruikers
Van: Zoetermeer
Geregistreerd: 07-01-2010
Posts: 46

Re: Verslag en uitslag MKS race 3 Silverstone 21 maart

Casper,
je hebt je vergist want je heb in het verslag staan dat ik P2 gekwalificeerd had maar dat was zeker weten Ryan wink

Gr. Nick

Laatst bewerkt door niccck (02-04-2010 23:26:27)

Offline

#5 03-04-2010 13:01:39

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: Verslag en uitslag MKS race 3 Silverstone 21 maart

Hulde aan het baanpersoneel van Silverstone want die hebben toch puik werk geleverd ook op de Zaterdag... Dankzij hen hebben we allen zo mogen genieten ondanks de pech en fout van onze zijden.
@ Niccck & Marco dat hangt natuurlijk geheel af met welk chassis je rijdt ik heb er een paar hele lichte tussen gezien die amper de 70kg aantikken. Hetgeen wat de boel natuurlijk erg spannend maakt was het vrij geven van de kartmerken en dus ook aanschaf kart. Het geeft een compleet andere dimensie aan het rijden waardoor het niet meer de standaard teams zijn die de boel aanvoeren. Elk circuit is zo beter of minder geschikt voor een chassis. Let maar op dalijk op "Oldenzaal" is de gillard de kart to beat!
Daarnaast is het afkijken van afstellingen ook verleden tijd. Ook op Silverstone werd maar is duidelijk hoe dicht de blokjes bij elkaar zaten. Wij waren namelijk dat team waar IKM die paar duizendste op misten. De kwalificatie was er eentje om van te smullen. Het is nu echt rijders capaciteiten die mee spelen. De banden leveren ook ten opzichte van vorig enorm veel grip. Vorig jaar had je toch wat ronden nodig om temperatuur erin te krijgen. Met deze bandjes zijn ze al na een ronde op volle bedrijfstemperatuur. Ik ben er ook van overtuigd dat gedurende het seizoen het veld nog dichter bij elkaar gaat komen. Als je nu ook naar het klassement kijkt dan ligt met incl de schrapresultaten zo dicht op elkaar. Een uitspraak doen over de top 5 van 2010 durf ik me handen niet voor in het vuur te steken. Iedereen is zo snel en professioneel bezig dat een dergelijk weekend gepaard gaat bij ons met een golf van hoofdpijn op de zondag avond. Laat nu maar die regen vallen op Oldenzaal, daar ben ik zeer benieuwd hoe de banden zich daar houden.


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices

smash