#1 02-06-2008 22:17:30

Goten
Gebruikers
Van: Boxtel
Geregistreerd: 01-01-1970
Posts: 19
Website

All Round Kart Cup - Algemene informatie

Offline

#2 03-06-2008 00:33:17

Kevin den Ouden
Gebruikers
Geregistreerd: 01-05-2008
Posts: 231

Re: All Round Kart Cup - Algemene informatie

Geplaatste berichten zijn verplaatst naar Algemeen Indoor! Beginnende rijders met vragen ( dus geen discussies, nieuwe punten voor het regelement etc. ) kunnen hier contact opzoeken met de organisatoren!


Met karten een fantastische toekomst tegemoet.

Offline

#3 18-07-2008 12:19:59

Matthijs
Gebruikers
Geregistreerd: 07-05-2008
Posts: 63
Website

Re: All Round Kart Cup - Algemene informatie

Laatst bewerkt door Matthijs (18-07-2008 12:21:47)

Offline

#4 18-07-2008 12:28:29

Timster
Moderator
Van: Leiden
Geregistreerd: 05-05-2008
Posts: 92

Re: All Round Kart Cup - Algemene informatie

Daar sluiten veel rijders zich uiteraard bij aan. Zie de reacties altijd op de outdoor races. Het kunnen er niet genoeg zijn.


Alles is relatief, Timing is alles

Offline

#5 18-07-2008 12:38:36

Kevin den Ouden
Gebruikers
Geregistreerd: 01-05-2008
Posts: 231

Re: All Round Kart Cup - Algemene informatie

Dit ligt geheel bij C-point race events. De basis moet geleerd worden bij indoorwedstrijden om daarna door te stromen naar hogere klasses zoals de MKS en dan doorstromen naar outdoorcompetities met een Rotax Max of gewoon lekker doorgaan met een 4-takt smile


Met karten een fantastische toekomst tegemoet.

Offline

#6 05-09-2008 16:29:06

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: All Round Kart Cup - Algemene informatie

Casper. Zou je alsjeblieft onze team naam kunnen aanpassen naar revolution-racing.nl. We staan nog steeds ingeschreven onder Team revolution. Had het de vorige keer al aangegeven maar misschien is het je ontschoten.


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#7 05-09-2008 20:51:36

Casper
Gebruikers
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 1,591

Re: All Round Kart Cup - Algemene informatie

Tuurlijk CriZz

Jorg en Kevin,

Willen jullie aub de naam van Team Revolution in de tussenstanden veranderen in revolution-racing.nl?


C.point Racewear, Made to Win

Offline

#8 05-09-2008 21:15:24

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: All Round Kart Cup - Algemene informatie

dank u zeer!


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#9 11-11-2008 14:31:58

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: All Round Kart Cup - Algemene informatie

Casper, komen er aankomend seizoen nog wijzigingen in de ARKC mbt reglementen. Of kunnen teams hun suggesties ergens kwijt .  Misschien kunnen we met alle teams een data afspreken om dit te bespreken . Of blijft alles zoals het is.
Het was een jaar vol stress en frustratie voor meerdere teams en rijders en ik neem aan dat u dat ook heeft gevoelt. De bedoeling is natuurlijk om je passie te delen met andere over het karten en dat mensen gezellig met elkaar zijn naast de baan en professioneel te werk gaan op de baan.
Graag hoor ik wat uw bedoelingen zijn en natuurlijk uw visie op de ARKC de komende jaren.


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#10 11-11-2008 19:58:10

Casper
Gebruikers
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 1,591

Re: All Round Kart Cup - Algemene informatie

Chrizz,

In de basis zal de ARKC hetzelfde blijven.
Er komt mogelijk een nieuwe baan bij, we zijn in gesprek met een baan in het oosten van het land....

Het reglement is OK, dat zal niet zoveel veranderen. De serie is de afgelopen jaren door ons allemaal uitgebouwd naar HET indoor kampioenschap dat ons kleine landje rijk is.
De teams, dus rijders moeten het zelf maken. Rijders bouwen naar elkaar frustraties op. We merken van jaar tot jaar wel dat we met verschillende individuen te maken hebben en dat de sfeer mede daardoor wordt bepaald.

We hebben het niet zo stressvol ervaren als jij schetst.
Zoals Edgar tijdens de laatste prijsuitreiking schetste zullen we vooral scherp zijn op omgangsvormen.
Kijk daarvoor maar even hoe er af en toe op forums over elkaar, dus andere rijders wordt geschreven. Ik las recent nog wat opmerkingen over een vrouwelijke deelnemer aan de ARKC die me wat dat betreft hoogst verbaasden.

Suggesties kunnen natuurlijk altijd en uitsluitend per mail bij ons worden aangebracht; info@cpoint-racewear.com.

Laatst bewerkt door Casper (11-11-2008 23:05:44)


C.point Racewear, Made to Win

Offline

#11 12-11-2008 10:11:22

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: All Round Kart Cup - Algemene informatie

Ok duidelijk!. Het klopt dat teams de klasse moeten opbouwen en dus ook rijders. Daarnaast kan je elkaar ook gewoon de hand schudden en even uitleggen het hoe of waarom aan elkaar en misschien is het dan al klaar. Je merkt te vaak dat rijders geen uitleg geven van hun actie maar dat er gelijk bij de wedstrijdleiding wordt geklaagd of tegen anderen, waardoor er op dat moment gewoon een spanning heerst. Uiteindelijk doen we allemaal mee om te winnen en denk ik zelf dat je professioneel genoeg moet zijn als je op dit niveau rijdt om elkaar als vrienden te beschouwen en gewoon op een normale manier je verhaal vertelt aan diegene.

Daarnaast ben ik van mening dat velen echt lak hebben aan de regels zoals blauwe vlaggen. Terwijl jullie als wedstrijdleiding nog DUIDELIJK voor de race aangeven dat de teams zelf verantwoordelijk zijn voor het voorbij laten van achterliggers. Uiteindelijk moet alsnog de wedstrijdleiding gaan vlaggen voor teams die gewoon door blijven rijden voor iemand anders. Het erge is dat diens teamgenoten gewoon ook niks doen naast de kant en er schijnbaar ook van genieten gezien hun reactie als je hen erop wijst. Ik heb in Middelburg mijn teamgenoot Jardo die toen op een ronde werd gezet een aantal keer erop gewezen dat hij jsm voorbij moest laten omdat die hem op een ronde gingen zetten. Hij had geen headset aan en zag mij niet. Uiteindelijk na heel veel gebaren heeft hij hen er voor gelaten waarna ik naar de teamcaptain van JSM ben gelopen en ik mijn excuses heb aangeboden dat hij zo lang voor hun bleef en dat het kwam omdat hij geen oortje in had. Men kon dat begrijpen en het was klaar. Zo hoort het naar mijn inziens. Helaas gaat dat niet altijd zo. Dan vind ik toch dat meerdere teams en ja dan bedoel ik de snellere teams die op een ronde worden gezet terwijl ze dat niet gewend zijn ( want ik krijg toch steeds meer de twijfels dat het meer een echo kwestie is van ik wil niet op een ronde worden gezet ) eens het voorbeeld moeten volgen van de heren van Quires Motorsport 1 en 2 want die jongens doen net mee en zijn absoluut niet de snelsten maar gaan toch verdomd mooi aan de kant zonder dat je ook maar last van ze hebt.

Als u de opmerkingen bedoelt over Tamara dan kan ik alvast vertellen dat ik daar ook een deel van heb uitgemaakt. Maar dat heeft ook zo zijn redenen en ik denk dat zij zelf wel begrijpt waarom. Ik val haar niet snel af maar als ik soms haar reacties lees dan denk ik oooohh waar heb je het over.

In iedergeval bedankt voor de reactie Casper. En natuurlijk zal ik mijn suggesties indien ik die heb emailen.


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#12 12-11-2008 22:54:15

Psyco
Gebruikers
Van: Lisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 188
Website

Re: All Round Kart Cup - Algemene informatie


First they ignore you,
then they laugh at you,
then the fight you,
then you win. !! (M Ghandi)

Offline

#13 12-11-2008 23:07:15

ladystuff
Gebruikers
Van: Zoetermeer
Geregistreerd: 03-05-2008
Posts: 154
Website

Re: All Round Kart Cup - Algemene informatie

Chris :Als u de opmerkingen bedoelt over Tamara dan kan ik alvast vertellen dat ik daar ook een deel van heb uitgemaakt. Maar dat heeft ook zo zijn redenen en ik denk dat zij zelf wel begrijpt waarom. Ik val haar niet snel af maar als ik soms haar reacties lees dan denk ik oooohh waar heb je het over.

Uiteraard ga ik ook hier op reageren:
Ik denk graag zelf en laat ik niet aan een ander over
Wat zou ik volgens jouw moeten begrijpen dat volg ik zelf niet helemaal.
En het kopje waar heb je het over?

Laatst bewerkt door ladystuff (12-11-2008 23:08:54)

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices

smash