Je bent niet ingelogd.
Laatst bewerkt door Casper (20-09-2008 12:45:47)
C.point Racewear, Made to Win
Offline
mooi verslag Caper, maar wel jammer dat er niks instond over het ontbreken van kartwissels, omdat ik vind dat dit toch wel een invloed heeft gehad op de race en de uitslag
waar je normaal gesproken nog terug kan vechten als je een iets betere kart treft dan je concurrent, kon dat nu niet, omdat je aan de limiet van je kart gebonden zat... qua snelste tijden zat het wel dichtbij elkaar, maar als je 0,2 sec per ronde langzamer bent, betekende dat nu dus dat je de hele race dat verschil ging oplopen
de verschillen die er waren kwamen nu vooral door de verschillen in rijders binnen een team... maar als iemand die bijna 30 kg meer weegt als ik, me op het rechte stuk op snelheid aantikt (en nee, ik verlies dat niet bij het uitkomen van de 2 hairpins ervoor), dan loopt zijn kart dus beduidend harder dan de mijne
ik vond de strijd zeker leuk, maar in mijn mening nam het ontbreken van kartwissels een stukje spanning uit de race weg, helemaal omdat het zo tijdens de briefing ineens gemeld werd, ipv vantevoren, wat misschien netter was geweest
(mits het eerder bekend was bij de WL natuurlijk)
ik wil niet weer een discussie aanzwengelen, maar ik denk dat er meerdere teams zo over denken
(en ja, als wij een superkart hadden gehad, had ik waarschijnlijk niet heel veel te klagen gehad, maar dan nog had ik de gang van zaken vreemd gevonden, te meer omdat de ARKC juist bekend staat om de kartwissels om de 30 min om de races zo fair mogelijk te houden)
Offline
Inderdaad mooi verslag en ik geef Marco gelijk, wij hadden zelf een minder kartje, hij reed lekker in de bochten
maar we misten heel veel snelheid op de lange stukken.
volgende keer 1 team minder zodat we een kartwissel kunnen doen
Offline
mooi verslag. En de foto's van iedereen zijn toch erg leuk geworden. Betreft de reactie van Marco kan ik enigzins wel begrijpen. Wij hadden exact hetzelfde probleem met de kart dat die gewoon niet wou optrekken. Frustratie vooraf al helemaal als je directe concurrent JSM een goede loting treft en bijna er met een 3de plek vandoor gaat. We hebben ons erbij neergelegd en ik heb die laaste stint alles gegeven om de schade te beperken en uiteindelijk van p9 naar p6 op 1 tiende van een sec in me laaste stint vind ik toch al een prestatie opzich. Er zal vast een reden zijn geweest waarom dit zo was. De lotingen voor ons pakten de afgelopen wedstrijden toch slecht uit dus dit kon er ook wel bij.
De volgende race zijn er gewoon weer wissels, en dan hopen we dat we dan een goede loting treffen. Achteraf maakt het het seizoen alleen maar spannend voor ons. Want de top vier plekken zijn al beslist. De enige waar nog om wordt gestreden is die vijfde plek en in de achterhoede. Nu nog maar 4 punten voorsprong. Ik vind t allemaal wel erg leuk
Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "
Offline
Erg goed verslag weer Casper. En het was ook een goede race, veel inhaalacties en gevechten erg mooi.
Zonde van het ontbreken van de wissels, maar dat kan gebeuren . Meer geluk voor teams in nijverdal
Offline
juist dat is erg jammer maarja kan gebeuren. nogmaals zal vast een reden hebben gehad. Toch is Antwerpen gewoon een hele vette baan dus.
Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "
Offline
ik bedoelde niet dat er 1 van de 'vaste' teams niet mee zou mogen doen, maar 1 'gelegenheids' team minder
het ging mij ook meer om het feit dat er een week vantevoren geroepen werd dat er een extra kart geregeld was, zodat er een extra team bij kon... maar op de racedag bleek dus dat ten koste ging van kartwissels
dat was een beetje mijn punt
Offline