#1 03-05-2008 20:08:46

Seb Buurma
Gebruikers
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 51
Website

Sportproject Basisschool: Ik hielp mee!

De Wilhelmina school, die ligt in Coevorden, heeft mij uitgenodigd om te komen vertellen over de kartsport. De Wilhelmina School heeft een sportproject en had daarom enkele sporters met elk een opmerkelijke sport uitgenodigt. Gerald Sibon, Ilse Paulis, een autocrosser en ook ik mocht mijn verhaal doen. Op donderdag 24 april werd ik om half twee verwacht, en deed mijn verhaal voor de groepen 5,6,7 en 8.

Het was wel grappig. Per klas kreeg ik ongeveer 25 minuten, maar eigenlijk stelden de leerlingen continu vragen. Opmerklijk was dat elke klas wel vroeg of ik op m'n voeding lette of hoeveel ik verdiende (hierop antwoordde ik natuurlijk: het kost alleen maar geld!).

Aanleiding naar deze uitnodiging was, omdat ik sinds de eerste NK Race twee keer de media heb gehaald. Toen die school dat las hebben ze besloten mij uit te nodigen.

Ik vond het toch even leuk dit te melden op dit forum!

Offline

#2 05-05-2008 09:43:29

Jorg
Moderator
Geregistreerd: 01-05-2008
Posts: 48

Re: Sportproject Basisschool: Ik hielp mee!

Hey Seb,

Leuk verhaal! Vooral dat een school aandacht besteed aan karten.

Offline

#3 06-05-2008 20:14:11

Casper
Gebruikers
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 1,591

Re: Sportproject Basisschool: Ik hielp mee!

Kijk jongens,

Hier gaat het om. Voorbeeld voor veel rijders. Seb, we kennen je onderhand een klein beetje. Superpositief ove je sport en naar anderen straal je dat uit.
Een mooi verhaal, voorbeeld voor anderen? Want dit is toch lifestyle ten voeten uit. Niet alleen kampioen op de baan, maar ook er buiten.
Ga vooral door met je sport promoten op deze positieve wijze en ik hoop nog veel stukjes van je te mogen lezen.


C.point Racewear, Made to Win

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices

smash