Je bent niet ingelogd.
Laatst bewerkt door Casper (16-12-2008 22:28:55)
C.point Racewear, Made to Win
Casper, volgens mij heeft Mechanica een 39.3 gereden en daarmee 31 punten gescoord, ipv zoals het nu in de uitslag staat dat niemand het extra punt heeft gekregen...
trouwens, ik heb een vraagje... in de MKS wordt er voor de pole ook een extra punt gegeven - waarom is dat bijv in de ARKC niet het geval? is dat omdat de MKS kwalificatie 3x 5 minuten is en het daarom een grotere prestatie is om daarin de pole te pakken, i.t.t. de ARKC waar het 5 minuten is, of is er een andere reden?
Ook via deze weg wil ik even laten weten dat ik het erg jammer vind van Vincent dat die stopt. Je bent echt een topper en ik heb een enorme respect voor hetgeen wat jij hebt laten zien in de ARKC. Natuurlijk heb je veel ervaring, maar ik heb je altijd als een fair en bloedsnelle rijder beschouwd.
Heb je vele jaren gevolgt en het is toch allemaal jammer dat veel topteams ermee stoppen. Maarja werk gaat voor zeg ik zo maar. Hopelijk zien we je een keer weer rijden... Spreek je wel weer op msn als je ooit is online komt
Het is natuurlijk ook erg jammer van Dynamic dat het team ermee stopt. Moet zeggen we waren niet de beste vrienden en het liep soms echt de spuigaten uit met Swalmen als toppunt, maar het is dan toch echt erg om een emotionele Albert tijdens KCR een speech zien te houden over het team wat zijn lust en leven is. Nu begrijp ik waarom je jezelf zo erg in hebt gezet al die jaren waarvan ik zoiets had waarom moet dat allemaal zo overdreven. Ik hoop dat iedereen van het team goed op zijn poten terecht komt, ben daar haast wel zeker van en we zien meneer Albert vast wel weer eens op een van de banen meekijken.
Dan nog even over het verslag Casper, wij waren de enige met een afgebroken wielophanging waardoor we enorm terugvielen? De andere hadden problemen met benzine toevoer en eentje een lekke band geloof ik?
Gr Chris van Revolution-racing.nl uhmmm Squadra inmiddels
Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "
Hey Fresco, ook ik wil je het beste wensen in de toekomst amigo. Ik zal je missen en de meest trouwe toeschouwer ook haha !! hoop jullie wel weer tegen te komen, met wie valt er zo te lachen, heb van je genoten al die tijd.
Als rijder van Dynamic wil ik mijn teamgenoten bedanken voor een mooie tijd. Ericko als ZG, een van de snelste zwaargewichten ever, een top coureur, en Annemarie een zeer snelle dame die de jongens aardig opjaagt. Daarnaast gaat een enorm grote dank uit naar Albert, een top coach, bevlogen en gepassioneerd, bedankt voor alles !!
Het is tijd voor een nieuwe uitdaging maar het waren hele mooie jaren !!!
Laatst bewerkt door Timster (16-12-2008 14:55:41)
Alles is relatief, Timing is alles
Inderdaad, de snelste ronde was voor Karthelmen.nl-Mechanica.
Dit is al aangepast
Met karten een fantastische toekomst tegemoet.
Laatst bewerkt door Casper (16-12-2008 21:57:42)
C.point Racewear, Made to Win
Hoi Casper & Co
Wilde ook ff een klein berichtje achterlaten.Bedankt voor een leuk en soms roerig seizoen 2008 ARKC.Volgend jaar
ben ik er weer bij,behalve nie in de IKK vanwege tijdgebrek.Ik hoop op veel nieuwe teams zodat er weer genoeg strijd
zal zijn op de baan(..en er natuurlijk niet naast!)...Kom snel met de kalender voor 2009 'he!!
greetzzz Pascal
p.s. 'Tuurlijk wil ook ik Albert bedanken voor zn mooie foto's en inzet afgelopen jaar,en
rijders die er mee stoppen veel succes wensen met hun verdere kart-carriere"
One goal,one vision
8 teams al voor het zwaargewicht, en als ik denk dat het de teams zijn die ik denk dat het zijn wordt het nog spannend
Neem die weegschalen alvast maar mee
Hey Pascal.
Wel tof man concurrentie erbij, wordt een leuk seizoen .
welke samenstelling ben ik ook benieuwd naar.
ik hoor het wel .
groetjes sander