#1 06-12-2008 18:44:51

Casper
Gebruikers
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 1,591

Voorinschrijving ARKC en IKK 2009 van start

Laatst bewerkt door Casper (27-01-2009 20:14:35)


C.point Racewear, Made to Win

Offline

#2 06-12-2008 20:03:13

kaihard
Gebruikers
Van: Utrecht/ baan: Maarssen
Geregistreerd: 09-06-2008
Posts: 136
Website

Re: Voorinschrijving ARKC en IKK 2009 van start

casper,
stond ik al ingeschreven voor seizoen 2009 IKK?
kai


Seize every moment...

Offline

#3 07-12-2008 21:57:02

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: Voorinschrijving ARKC en IKK 2009 van start

Casper ik wil graag Squadra revolutions van de lijst halen als inschrijving. Arkc gaan wij niet meer rijden aankomend seizoen. We willen graag MKS rijden desnoods dan maar een enkele inschrijving voor een mks race om het jaar erop volledig seizoen te rijden.

BEDANKT VOOR ALLES EN WE ZULLEN MEKAAR ZEKER NOG ZIEN AANKOMEND SEIZOEN!


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#4 07-12-2008 22:03:27

Psyco
Gebruikers
Van: Lisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 188
Website

Re: Voorinschrijving ARKC en IKK 2009 van start


First they ignore you,
then they laugh at you,
then the fight you,
then you win. !! (M Ghandi)

Offline

#5 08-12-2008 10:20:05

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: Voorinschrijving ARKC en IKK 2009 van start

Joop,
Daar ligt het ook niet aan. Alleen we willen graag Master kart series rijden. Nou hebben wij zelf al het gehele seizoen alles op alles gezet om dit te bewerk stellen ook met sponsors etc. Helaas zijn die gesprekken nog steeds gaande en zijn we erachter gekomen dat het niet haalbaar is om volgend seizoen direct een heel seizoen mee te gaan doen. Kwa budget is misschien niet eens het grootste probleem meer het feit dat we niet voldoende hebben kunnen testen en/of een wedstrijd hebben kunnen proeven. Aangezien het niet in mijn aard is om achteraan mee te tuffen met alle respect voor diegene die dat wel doen hebben we besloten om een enkele wedstrijd wel mee te rijden en veel te testen daarnaast zodat we het jaar daarop goed voorbereid zijn. Daarbij past het ARKC plaatje niet dus vandaar mijn beslissing om hier afstand van te nemen. We zullen vast wel meedoen op Poeldijk of Roosendaal maar niet meer geheel seizoen.

gr Chris


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#6 08-12-2008 18:36:51

Psyco
Gebruikers
Van: Lisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 188
Website

Re: Voorinschrijving ARKC en IKK 2009 van start


First they ignore you,
then they laugh at you,
then the fight you,
then you win. !! (M Ghandi)

Offline

#7 14-12-2008 11:59:23

ladystuff
Gebruikers
Van: Zoetermeer
Geregistreerd: 03-05-2008
Posts: 154
Website

Re: Voorinschrijving ARKC en IKK 2009 van start

ik vind het leuk als andere teams gewoon een wedstrijd tussendoor rijden
maar misschien ook handig om deze teams geen punten te geven, want dat verpest het
voor de teams die wel voor een kampioenschap gaan

Offline

#8 14-12-2008 12:14:23

Psyco
Gebruikers
Van: Lisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 188
Website

Re: Voorinschrijving ARKC en IKK 2009 van start


First they ignore you,
then they laugh at you,
then the fight you,
then you win. !! (M Ghandi)

Offline

#9 14-12-2008 12:35:05

ladystuff
Gebruikers
Van: Zoetermeer
Geregistreerd: 03-05-2008
Posts: 154
Website

Re: Voorinschrijving ARKC en IKK 2009 van start

ja daar heb je ook weer gelijk in hahaha
ik denk zelf gewoon als een team zich inschrijft vanaf de 1e tot en met de laatste

Offline

#10 14-12-2008 13:29:11

RMK Roel
Gebruikers
Geregistreerd: 30-06-2008
Posts: 113

Re: Voorinschrijving ARKC en IKK 2009 van start

wij hebben in 2007 met 3 races meegedaan en in 2008 het hele jaar, dus wij hebben beide kanten van de medaille meegemaakt...

de teams die eenmalig meedoen zijn vaak thuisteams en zijn daarom vaak vooraan te vinden, en pakken idd dan punten af van de andere vaste teams - aan de andere kant, dan moeten de vaste teams maar wat harder rijden om ze voor te blijven; het kan ook als motivatie werken

het idee van een race is je af te spiegelen tegen de concurrentie en om te zien hoe goed je als team bent t.o.v. andere teams... dus als er een thuisteam is dat beter scoort, dan betekent dat je als team verslagen bent door een team dat op die baan waarschijnlijk elke week rijdt, op zich geen schande lijkt me (kijk naar bijv Autogarant of KCR de laatste race)

oke, het is pech voor teams als ze daardoor minder punten krijgen, maar de eenmalige teams willen ook graag in de stand opgenomen worden, om te kijken hoe hoog ze kunnen komen met 1 of meer goede resultaten

een oplossing zou kunnen zijn om 2 klassementen naast elkaar te houden, 1 totaal waar alle teams punten scoren, en 1 voor de vooringeschreven teams apart... maar of dat ideaal is, weet ik ook niet precies

Offline

#11 14-12-2008 21:04:32

RMK Kevin
Gebruikers
Van: Capelle a/d IJssel
Geregistreerd: 16-05-2008
Posts: 50
Website

Re: Voorinschrijving ARKC en IKK 2009 van start

Teams die maar een handje vol races meedoen, doen eigenlijk niet mee met het kampioenschap. Maar zoals dit jaar dat er 3 teams de tweede helft meedoen, die moeten eigenlijk mee kunnen doen voor het kampioenschap, ze hebben namelijk op verschillende banen kunnen laten zien wat ze kunnen.

Zo hebben wij FeJo als echte concurrent gezien en hadden ze wat mij betreft vanaf het moment dat ze mee zijn gaan rijden, de punten in het ZG kampioenschap op 0 mogen zetten. We hadden dan wel een klein voordeeltje willen hebben door bijvoorbeeld 1 extra schrapresultaat te willen hebben, dan zouden wij het eerste deel van het kampioenschap niet voor niks hebben gereden. Voor ons eindresultaat had het niet echt uitgemaakt, maar het had voor ons gevoel wat spannender geweest.

Maar volgend jaar wordt het denk ik wel spannender in het Zwaargewicht kampioenschap met een sterk(er) Finntax en FeJo

Offline

#12 15-12-2008 10:47:02

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: Voorinschrijving ARKC en IKK 2009 van start

pffff... dat gaat nooit lukken jongens het is ook niet de stap wat de arkc wilt. Heb ik eerder al netjes van Casper een uitleg over gehad. De arkc heeft als basis laag drempelige instapklasse en is niet zoals de Dutch dat je geen enkele wedstrijd mee mocht doen tenzij je al het hele jaar reed. Enkel bij de oefen wedstrijden was het mogelijk mee te doen.
Als je reeel bent snap je datgeen ook, Tuurlijk Casper doet het voor de passie maar hij moet er ook wat aan verdienen als hij een inschrijfveld ontvangt net als afgelopen jaar in emmen met slechts 12 teams geloof ik als ik het goed hebt dan ken je net zo goed thuis blijven zitten. Het moet wel leuk blijven. Daarnaast is het zijn bedoeling om veel teams te laten proeven aan de ARKC en dat doe je niet door teams in een apart klassement te zetten. Klagen over thuisteams heb ik ook gedaan en dat ze punten afpakken, maar je moet dan echt in de spiegel kijken want je rijdt een heel seizoen en jij hebt zelf ook getraind dus zou je inprincipe die thuisteams moeten hebben. Dat een autogarant snel is en een KCR kan ik begrijpen, maar ik haal liever me podiumplek tegen topteams dan dat ik 3de word omdat KCR uit de lijst wordt gehaald en in een aparte klasse wordt geplaatst. Achteraf gezien is het toch een zwakte van een team om dit aan te kaarten omdat je dan simpelweg niet snel genoeg bent. Tuurlijk het is vervelend als je 4de wordt en een thuisteam 3de maarja meer trainen zou ik zeggen. Daarnaast nogmaals je moet een startveld hebben om dit te kunnen doen. Dan zou je net als de IKK een startveld moeten hebben van 30 teams of meer wil men een systeem zoals de ikk gebruikt in werking stellen.
Als zwaargewicht heb je btw geen last van want de meesten thuisteams zijn lichtgewicht en als ze zwaargewicht zijn dan eindigen ze boven alle standaard zwaargewichten. En ze kunnen ook erg handig zijn door bijv net achter jouw te eindigen en dus punten van jouw concurrent af te snoepen, dan hoor ik niemand klagen hoor?
Heb de discussie al gehad en je kan het gewoon vergeten dat het gebeurt... Is te moeilijk en waar moet je grens trekken en het is erg sneu ook. Dan moet je gewoon net als de dutch geen teams toelaten die zich niet hebben ingeschreven voor het hele siezoen. Is wel leuk voor de teams die zich inschrijven maar vergeet niet dat de wedstrijdleiding dan wel een vol veld moet hebben elk seizoen en dat mensen elke race moeten rijden. Daarnaast krijgen gelegenheidsteams heel moeilijk de kans te proeven aan deze klasse waardoor er minder animo komt.


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#13 15-12-2008 19:05:21

Psyco
Gebruikers
Van: Lisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 188
Website

Re: Voorinschrijving ARKC en IKK 2009 van start


First they ignore you,
then they laugh at you,
then the fight you,
then you win. !! (M Ghandi)

Offline

#14 21-12-2008 01:08:11

tazboy
Gebruikers
Van: Haarlem
Geregistreerd: 12-07-2008
Posts: 57
Website

Re: Voorinschrijving ARKC en IKK 2009 van start

Ik doe komend jaar het hele seizoen mee aan de IKK smile


Racing is like religion.....if you don't beleive and loose faith, you will never succeed!

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices

smash