#1 21-12-2008 01:11:31

Psyco
Gebruikers
Van: Lisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 188
Website

Echt wat gemist !! (JSM-Party)

Voor diegene die eigenlijk had willen gaan, en niet gingen, en diegene die dachten....ach ja, dikke spijt, want het was Klasse.
Wat een lekker feestje hadden die jongens van JSM daar neergezet.
Jeroen, Sander en Michel (en zijn ouders), bedankt voor het lekker en sublieme feestje,  een echte DJ, gastoptreden van een top zanger, veel...heel veel hapjes, lekker rijkelijk goud-geel vocht, wat door alle 'rondjes' bijna gratis was.
En HEEL veel gezelligheid. en Echte gastheren en gastdames. gewoonweg toppie.
Wat een beetje tegenviel, was dat ik "weinig"collega's heb gezien !!
Enne, voor diegene, die af-en-toe tegen Casper aant schoppen zijn... Hij was er wel!

Maarja we hebben het heeeeeeeeeel gezellig gehad.  BEDANKT Guys !!

Joop, Ferry, Liesbeth, Leida.


First they ignore you,
then they laugh at you,
then the fight you,
then you win. !! (M Ghandi)

Offline

#2 21-12-2008 10:14:21

ladystuff
Gebruikers
Van: Zoetermeer
Geregistreerd: 03-05-2008
Posts: 154
Website

Re: Echt wat gemist !! (JSM-Party)

he ja wij wilde ook komen maar ik had hoofdpijn
had er juist zo veel zin in
sad

Offline

#3 21-12-2008 12:38:36

jeroenstigter
Gebruikers
Van: Heemskerk
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 17
Website

Re: Echt wat gemist !! (JSM-Party)

Laatst bewerkt door jeroenstigter (21-12-2008 13:28:27)


You must take the compromise to win, or else nothing. That means: you race or you do not.
(Ayrton Senna)

Offline

#4 21-12-2008 13:09:55

Pascal
Gebruikers
Van: Alkmaar
Geregistreerd: 05-05-2008
Posts: 33
Website

Re: Echt wat gemist !! (JSM-Party)

Ha die Joop en iedereen die gisteravond aanwezig was bij het JSM-eindfeest..

'Wat was het een top avond en volgens mij heeft iedereen zich prima vermaakt!! 'K wilde de ouders van Michael nogmaals bedanken voor de gastvrijheid en ook richting de sponsoren van Jsmracing natuurlijk een bedankje.Hopelijk kan dit feest een vervolg krijgen volgend seizoen,..
Maar ik denk dat Casper en Co daar gerust wel voor te porren zijn.Leuk dat je toch nog ff bent gekomen Casper,dit werd erg gewaardeerd,

greeettzzzzz Pascal_   en we zien iedereen wel de 25ste in Zuidlaren!!!  (op me verjaardag) LOL


One goal,one vision

Offline

#5 21-12-2008 13:13:00

Casper
Gebruikers
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 1,591

Re: Echt wat gemist !! (JSM-Party)

Jeroen Sander Michael Racing

Wat een mooie avond hadden jullie voorbereid. Ik sluit me helemaal bij Joop aan, hij heeft het klasse verwoord.
Er passeerde nogal wat de revue deze avond. Ik was danig onder de indruk.
Er ging een lange heen en terugreis mee gepaard, maar het was het meer dan waard. Zoals jullie je als team presenteren maak je zelden mee. De vriendinnen en ouders liepen dan ook zeer terecht glunderend rond.
De sponsoren werden in het zonnetje gezet, een nieuwe rijder werd gepresenteerd, ouders en aanhang werden bedankt en een zanger bracht de stemming er flink in.
Dat je dan zelf ook nog even in het zonnetje wordt gezet doet erg goed.
Mooi dat Sander's moeder meteen aannaam dat hij op de foto met de kart op de kop lag. Bijzonder.
Verder viel de uitgebreide speech van Pascal bij iedereen erg goed. Een idee voor ons bij de prijsuitreiking.
Naar de ouders en vriendinnen gaat sowieso de dank uit, want zonder deze steun zou het racen niet mogelijk zijn.
De hele avond hapjes, drankjes, het was perfect, vandaar de rondjes.

Via deze weg ook nog een keer een dankje naar de ouders van der Heijden voor de fijne avond.

We kunnen er weer even tegen, tot bij de eerste race in Zuidlaren.

Laatst bewerkt door Casper (21-12-2008 13:14:49)


C.point Racewear, Made to Win

Offline

#6 21-12-2008 16:29:14

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: Echt wat gemist !! (JSM-Party)

Nou jammer dat ik er niet bij kon zijn. Ik had verplichtingen elders, ik was daarom niet in de gelegenheid. Was jardo ook geweest of niet ? Vind het zowiezo erg leuk initiatief van JSM racing om dit te organiseren. Zo te zien was het erg leuk allemaal. Daarnaast leuk dat Pascal bij jullie gaat rijden voor het aankomende seizoen. Via deze weg wil ik dan ook Pascal en JSM Racing succes wensen voor het seizoen 2009, dat zal vast wel lukken denk ik zo.


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#7 21-12-2008 16:52:36

JSM-Sander
Gebruikers
Van: hilversum
Geregistreerd: 05-10-2008
Posts: 49
Website

Re: Echt wat gemist !! (JSM-Party)

Ik kan me alleen maar aansluiten ,wat een leuk feest  en erg tof dat er zoveel mensen waren .
We hopen met onze nieuwe aanwinst Pascal er een mooi seizoen van kunnen maken en hebben daar alle vertouwen in:)

crizz jammer dat je er niet bij was je hebt echt wat gemist , en misschien volgendjaar beter.

Bijdeze wil ik nog een keer iedereen bedanken die is gekomen en wens iedereen een mooi sportief 2009 !!!

groetjes sander

Laatst bewerkt door JSM-Sander (21-12-2008 19:57:41)

Offline

#8 22-12-2008 13:36:27

Mike
Gebruikers
Van: IJmuiden
Geregistreerd: 15-05-2008
Posts: 138
Website

Re: Echt wat gemist !! (JSM-Party)

Laatst bewerkt door Mike (22-12-2008 13:38:14)


Nulla Tenaci Invia Est Via..

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices

smash