#1 14-02-2009 20:50:58

Psyco
Gebruikers
Van: Lisse
Website

eerlijkheid ?! (ja een oud zeer) Discussie.

First they ignore you,
then they laugh at you,
then the fight you,
then you win. !! (M Ghandi)

#2 14-02-2009 21:38:59

Niels Mutser
Gebruikers
Van: Soesterberg

Re: eerlijkheid ?! (ja een oud zeer) Discussie.

#3 14-02-2009 21:54:39

S10N
Gebruikers
Van: Eindhoven
Website

Volgens mij is er een eenvoudige oplossing mogelijk:

Bij voorinschrijving hebben diverse teams zich ingeschreven voor de gehele ARKC 2009 competitie. Ik meen dat dit 16 teams waren (8 lichtgewicht en 8 zwaargewicht teams) In beginsel verdelen deze teams de punten in de diverse ARKC wedstrijden, indien een team uit de ARKC 2009 competitie wegvalt dan kan deze plaats ingenomen worden door het eerste reserve team. Vanaf dat moment kunnen door dat team punten verzameld worden.

Zo houden we de competitie aantrekkelijk voor de "die hard" teams en de tijdelijke teams strijden voor de ere-plaatsen en het ere-metaal. Hopenlijk schrijven deze tijdelijke teams dan de volgende keer in voor een volledig seizoen.

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."

#4 14-02-2009 22:22:09

Psyco
Gebruikers
Website

First they ignore you,
then they laugh at you,
then the fight you,

#5 14-02-2009 22:30:00

ladystuff
Gebruikers
Van: Zoetermeer
Website

ik ben het met joop eens
wij strijden wel voor onze punten alle wedstrijden.
dus de teams wel/niet thuis teams die maar 1 keer meerijden die behoren geen punten te krijgen,
dan moet je jezelf gewoon inschrijven voor 1 jaar klaar

#6 14-02-2009 22:46:29

Psyco
Gebruikers
Website

First they ignore you,
then they laugh at you,
then the fight you,

#7 15-02-2009 01:04:27

Niels Mutser
Gebruikers
Van: Soesterberg

tjah, is wel weer zo idd dat voor teams die maar 1x meedoen de punten idd niks betekenen. Maar waar ga je dan de grens trekken, vanaf hoeveel races tellen de punten wel???

bijkomend probleem, in een mogelijke situatie: een team schrijft zich in voor één race (toevallig de eerste of tweede race ofzo). Het team zou daardoor geen punten krijgen. Na de race besluit het team zich in te schrijven voor het restant van het seizoen, waardoor het in die eerste race wél recht op punten zou krijgen, waardoor de wedstrijdleiding de punten voor de eerste race weer mag aanpassen. Zo wordt het er weer onoverzichtelijker op.

Ben benieuwd of er hier op de een of andere manier iets gaat worden gewijzigd, of dat het zo blijft, maar het is toch wel een complexe situatie denk ik zo.

#8 15-02-2009 07:38:47

Psyco
Gebruikers
Website

First they ignore you,
then they laugh at you,
then the fight you,

#9 15-02-2009 08:10:33

ladystuff
Gebruikers
Van: Zoetermeer
Website

kijk maar naar pro-racing.nl, niks slechts over deze jongens hoor kan goed met ze overweg
maar ze doen dit jaar mee voor de leuke wedstrijden oldenzaal en nog 1
dus we weten dat ze maar voor de lol meedoen en niet voor punten

#10 15-02-2009 15:12:21

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Website

Jongens, weer deze discussie. Ik begrijp jullie wel hoor. Vorig jaar heb ik me ook er ontzettend aan geirriteerd want als je dan 4de wordt en een thuisteam derde dan is t vrij sneu. Maar! De arkc is nou eenmaal zoals jullie zelf aangegeven laagdrempelig. Als je dit soort praktijken wilt laten doorgaan dan moeten de teams die zich inschrijven voor een heel seizoen ook komen opdagen. In zuidlaren zag ik dat er weer een team was die niet op was komen dagen. Zelf hadden wij dit vorig jaar ook voorgesteld alleen de wedstrijdleiding was er heel duidelijk in dat het niet samen gaat met hun visie op de arkc. Wil je dit niet hebben dan moet je MKS gaan rijden waar die laagdrempeligheid eruit is en mensen die een enkele wedstrijd meedoen moeten haast wel het seizoen mee gaan doen ivm de kosten voor zo'n race. De oplossing is eigenlijk vrij simpel, zorg ervoor dat de arkc vol is met teams zodat enkele teams zich niet meer kunnen inschrijven. Als het zo moet zoals jullie willen dan waar trek je de grens? Je wilt zeggen dat als ze drie races meerijden punten krijgen... waardoor er dus een correctie in de lijst komt. Een hele rondslomp wat in mijn opinie chaos veroorzaakt.

Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

#11 15-02-2009 18:55:33

Goten
Gebruikers
Van: Boxtel
Website

Hallo dames en heren hier op het forum,

Deze discussie is hier al vaker langs gekomen en ook vaak op gereageerd. Men weet inmiddels
wat het standpunt van de wedstrijdleiding is. Als iemand denkt dat het in zijn ogen anders zou
moeten leg dit dan een keer uitgebreid en persoonlijk aan de wedstrijdleiding uit. Bespreek dit
met de wedstrijdleiding persoonlijk in de plaasts van het forum hier wederom mee vol te zetten.
Bij dezen wordt dit topic dan ook gesloten.

Met vriendelijke groet,

De Kartlife Crew.

Forum footer

© Copyright 2025. Powered by Qbixx | Webservices

smash