#1 02-08-2009 18:57:24

Casper
Gebruikers
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 1,591

Talent, financien, onderscheid en een nieuw outdoor kampioenschap


C.point Racewear, Made to Win

Offline

#2 02-08-2009 20:53:26

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: Talent, financien, onderscheid en een nieuw outdoor kampioenschap

Kan alleen maar een ding zeggen op dit bericht "AMEN". Precies het column wat mijn bedoeling was. Vooral de zin "Waar een wil is, is voor een organisator een weg."
En laat dat nou net het probleem zijn Casper bij andere klasse. Het schort hem genoeg in die wisselende bedragen die in sommige klassen worden uitgegeven in een seizoen. Gelukkig heeft de FIA dit ook mede door de crisis ingezien en geven zij als hoofdklasse aan dat het gelijk moet zijn en niet meer. Want laten we reeel wezen de formule 1 dit seizoen is dichter bij elkaar dan ooit. Nu is 5 tiende langzamer een 15 de plek. Volgens mij in het tijdperk schumacher was dit een tweede of derde plek op de grid. Hopelijk zien andere klasses dit in en gaan zij er ook een budget limiet aan knopen.
Ten tweede een geweldig idee de GP4 Four Stroke Kart Series, denk dat veel teams en heil daarin kunnen vinden en gecombineerd met de Belgen kan alleen maar top niveau garanderen. Het animo zal groot zijn denk ik zo. Verlopig houden wij ons nog bezig met de Master kart Series. Denk dat het met recht de nieuwe opstapklasse wordt van de Master Kart Series, heb ik gelijk ? of mag dit niet zo gezien worden.


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#3 02-08-2009 21:24:44

Casper
Gebruikers
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 1,591

Re: Talent, financien, onderscheid en een nieuw outdoor kampioenschap

GP4 wordt een individueel outdoor kampioenschap. Staat los van teamracing zoals MKS.
Klassen Cadet Honda 160, RK1 junior en Senior, B&S junior en senior, VT250, Honda 390.
Basic racing tegen strak budget.


C.point Racewear, Made to Win

Offline

#4 02-08-2009 21:27:56

LauwtJ
Gebruikers
Geregistreerd: 18-04-2009
Posts: 21

Re: Talent, financien, onderscheid en een nieuw outdoor kampioenschap

Casper is er al een frame bekent.
Misschien kan ik zoon blok dan op de mijne binden en gaat de 2 takt ff de schuur in.
rk1 senior of b&s senior..

Offline

#5 03-08-2009 09:20:24

Casper
Gebruikers
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 1,591

Re: Talent, financien, onderscheid en een nieuw outdoor kampioenschap


C.point Racewear, Made to Win

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices

smash