Je bent niet ingelogd.
Show me your best try!
In de huidige situaties dus met die belachelijk begrenzers erop heb ik 2 maanden geleden een 1.07.6 als snelste staan.
Toen de karts net nieuw waren en all time pb was 1.07.01.
Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "
Pff... Kartbaan in Poeldijk dat is lang geleden
Heb daar ooit op de nieuwe lay-out en nieuwe karts een 1.05.97 gereden maar volgens mij is dit nu niet meer haalbaar?
Vorig jaar met de IKK had ik de snelste ronde en dat was een 1.07.2 geloof ik
Het is allemaal zo lang geleden
Met karten een fantastische toekomst tegemoet.
1.07.8, met een klote kart.
1.05.98 is me snelste op die baan.
De laatste keer dat ik er was reed ik met de ene kart gemakkelijk een 1:06, terwijl ik met een andere kart echt gewoon maar 1:10 kon rijden... Ik moest dan ook alle moeite doen om mn teamgenoten (het waren maar heats voor de lol, maar toch) te verdedigen.
Eén van de weinige banen waar je met zulke kartverschillen niet eens veel moeite hoeft te doen om buitenom iemand voorbij te rijden
een 1.05 hoog of een 1.06 laag is er niet meer te halen, ik reed er gewoon voor de lol een 1.07.8 maar voor mij was een kampioenswedstrijd, waren jochies van een kilo of 40, en de snelste tijd daar was 1.06.8
Dit komt waarschijnlijk omdat er veel dronken lui zijn die de karts als botsauto's gebruiken.. wat ik wel merkte in de 1e heat
Laatst bewerkt door TerrorTosti (22-03-2010 16:24:04)
Ik heb er ook en tijd staan van 1.06.52 met de IKK geloof ik. maar afgelopen weekend ben ik gaan trainen op poeldijk en kwam ik niet onder de 1.15.00 :S
Eat my revenge!
Poeldijk in de zomer gereden een tijd van 1.04.385.
Laatst bewerkt door Yvonn. ( L') (22-03-2010 18:36:36)
haha, dat is ruim 10 seconden sneller dan dat ik reed afgelopen weekend!
maar het was toen ook ERG glad bij het oprijden van de 2de flyover (de dubbele) ging je gewoon rechtdoor bij het insturen en dan is het nogmaar de vraag ofdat je de heuvel opkwam
en al helemaal met een zeker persoon voor je die toevallig mijn teammaatje is die op de brug gaat remmen
Laatst bewerkt door Paul-Broekmeulen (22-03-2010 19:35:27)
Eat my revenge!
haha echt weer een aktie voor Jorg dat ie op de brug gaat remmen haha
ben zondag wezen karten daar en heb een 1:06.713 gereden
The enemy of my enemy is my friend
(Alien v/s Predator)
De grootste verschillen komen niet eens zozeer omdat de karts krom zijn of heel slecht sturen (dat zijn er altijd wel een paar, maar over t algemeen rijden ze allemaal wel redelijk)
Het is vooral de snelheid die verschilt, of meer het gebrek aan snelheid en bij sommige karts is dat gewoon omdat de gasklep niet ver genoeg opengaat als het pedaal in de maximale stand staat...
poeldijk vind ik 1 van de mooiste banen,
erg jammer, dat ze het materiaal absoluut niet voor elkaar hebben,
over 2 dagen 3 heads gereden, 1ste dag 1,07,9 de andere dag 1,16 en na kart wissel 1,15.
word loterij zaterdag
Het enige voordeel is dat ze erg veel karts hebben daar, die ze ook allemaal gaan nodig hebben vrees ik
@ rene. had je dan in het weekend gereden? want toen was het inderdaad erg glad, waardoor ik ook niet onder de 1.15 kwam, of was het gewoon het materiaal?
Eat my revenge!
hoi paul !
ik heb daar 3 weken terug gereden, was niet glad, maar karts hadden totaal geen vermogen, en 1 stuurde ook niet naar links.
zonde, want met goede kart onder de kont is het een machtige mooie baan
daar heb je inderdaad gelijk in! ik vind het ook 1 van de leukste banen van NL.. Tsja ik kan nog weinig zeggen van de karts want dat zullen we zaterdag wel zien
Eat my revenge!
persoonlijk heb ik het niet zo op bruggen in het algemeen, dus vind poeldijk niet echt een mooie baan, en heb er de afgelopen 2 jaar wel aardig wat zien gebeuren kwa materiaal, dus maar hopen dat het dit jaar wat beter is.....
en anders: kiss the lucky egg
Hoelaat aanwezig zaterdag trouwens.. half 12.. 12 uur ?
geen idee, er is geen mks dus ik denk dat we wel wat eerder aanwezig moeten zijn, denk ik.
maar er komt als het goed is een voorinschrijving van poeldijk op het forum te staan dus daar is het dan allemaal wel te zien.
Eat my revenge!
NCC is volgens mij voorafgaand van onze wedstrijd.
Ik reed dinsdag nog een 1:07:3 met 1 kart, daarna een 1:07:9 en als laatste een 1:09:8