#1 23-04-2010 17:09:49

Casper
Gebruikers
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 1,591

Verslag en uitslag MKS race 4 Kartbaan Oldenzaal outdoor


C.point Racewear, Made to Win

Offline

#2 23-04-2010 18:54:53

niccck
Gebruikers
Van: Zoetermeer
Geregistreerd: 07-01-2010
Posts: 46

Re: Verslag en uitslag MKS race 4 Kartbaan Oldenzaal outdoor

Offline

#3 23-04-2010 22:29:50

Frank
Gebruikers
Van: Groningen
Geregistreerd: 08-12-2008
Posts: 25

Re: Verslag en uitslag MKS race 4 Kartbaan Oldenzaal outdoor

Hey Casper,

Leuk verslag. Waar het aan ligt weet ik wel. Een kromme kart en simpel weg te weinig gas geven. Maar met tijden van 38.9 niks te klagen. Antwerpen word top 6. Zie je daar!

Gr.

Frank


Te koop: Intrepid Cruiser voorremmen (bj 2009) incl. Rotax Max senior

Offline

#4 25-04-2010 12:14:30

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: Verslag en uitslag MKS race 4 Kartbaan Oldenzaal outdoor

Erg leuk verslag weer Casper. Onze felicitaties voor vooral RN cpoint erg strak gereden.
Voor ons ging de race erg goed sterker nog IKM heeft nooit op kop gelegen dat waren wij namelijk tongue. Maar aan het eind van de race was er genoeg actie want de race duurde 4 ronden te lang voor ons. IKM pakte p2 namelijk in die ronde van ons af.
Erg jammer maar goed IKM is gewoon een snel team die je nooit moet onderschatten.

We horen ook veel langs de baan dat wij vooral snel zijn door Ralf. Sommigen vergeten ook dat wij pas 3 jaar zo actief karten en Tim zelfs pas 2 jaar. Ralf is een rijder die onder de klasse Jorg, Ivo, Kevin, Stefan hoort, daarnaast komt hij van een kampioenschaps team en heeft hij naast een Corne gereden. Welke ik overigens een van de beste karters van Nederland vind. Zoveel ervaring dat je niet mag verwachten dat wij even zijn pace parreren. Toen ik begon met karten was een IKM en een Baroc racing de teams wat mij inspireerde om te gaan karten. Denk dat men ons even de tijd moet gunnen om te wennen.
Voor ons is het nieuw om vooraan te rijden en te strijden met een Mechanica en een IKM.
Ik spreek dan nu voor mijzelf maar ik ben enorm perfectionistisch als het om karten gaat en ook erg leergierig vooral om van Ralf te leren waar ik mezelf kan verbeteren. Denk dat Tim dat ook zo heeft. We komen er wel alleen moet men ons wel de kans geven en niet gelijk denken dat wij dat even doen.
Ben al enorm trots op de snelheid die we tentool stellen op de baan. Elke training en race trekken we alleen maar dichter naar elkaar. Er komt een dag dat alles klopt en dan zullen we een keer winnen, dit keer zaten we er dicht bij alleen klopten alles niet helemaal.

Sorry voor het verhaal maar ik vind het jammer dat er zo gedacht wordt over ons.


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#5 25-04-2010 12:27:01

RookieRene
Gebruikers
Van: Groningen
Geregistreerd: 06-08-2009
Posts: 14

Re: Verslag en uitslag MKS race 4 Kartbaan Oldenzaal outdoor

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices

smash