Je bent niet ingelogd.
C.point Racewear, Made to Win
Hopelijk komt De Kartfabrique op de kalender van 2011 voor IKK!!!!
Ben nieuw in de ikk wereld. Gelijk toen ik deze mail kreeg ingeschreven en hopelijk zit ik erbij.
Lijkt mij inderdaad leuk als de Kartfabrique er bij zit.
Eerst maar is zien of er plek is.
"It is important, when your techical equipment is not the best, to believe there will always be a better race; that is a part of my motivation." By Ayrton Senna!
Laat de Kartfabrique ma zitten.
En juist daarom vindt ik het maar niks, de helft werkt er
en buiten dat moet ik dan alsnog naar een baan gaan om te trainen
Mijn gok op de kalender..
Race 1 : De Uithof Den Haag
Race 2 : KCR Roosendaal
Race 3 : Silverstone Zwanenburg
Race 4 : Coronel Karting Enschede
Race 5 : Kartbaan Oldenzaal
Race 6 : Antwerp Karting
Race 7 : ANAC Nijmegen
Race 8 : Kartbaan Oldenzaal
Race 9 : DeFabrique Utrecht
Race 10 : Van der Ende Racing Inn Poeldijk
Race 11 : Hezemans Eindhoven
Race 12 : IKM Middelburg
Mijn Ideale kalender :
Race 1 : Kartplaza
Race 2 : Kartplaza
Race 3 : Kartplaza
Race 4 : Kartplaza
Race 5 : Kartplaza
Race 6 : Kartplaza
Race 7 : Kartplaza
Race 8 : Kartplaza
Race 9 : Kartplaza
Race 10 : Kartplaza
Race 11 : Kartplaza
Race 12 : Kartplaza
Ik kan je nu al zeggen dat je verkeerd hebt gegokt, aangezien je er maar 3 outdoorraces op hebt gezet, en daardoor dus ook een indoorrace teveel
ik ben het absolut met Marco eens,, en ik ken er maar 2 die er werken, Berend en ik ( Joey) aangezien niels mutser er volgend jaar volgens mij niet meer bij is, dus zo erg is het toch niet?
maar het is niet aan mij of De Kartfabrique er volgend jaar op staat maar ik HOOP het echt.
Geef mij dit maar dan:
Race1 : Roosendaal
Race2 : De uithof Den Haag
Race3 : Enschede
Race4 : Oldenzaal
Race5 : Antwerp
Race6 : DE KARTFABRIQUE Maarssen
Race7 : Nijmegen
Race8 : Antwerp
Race9 : Oldenzaal
Race10: Swalmen
Race11:Eindhoven
Race12:Middelburg
Denk dat je geduld moet hebben met de kalender, er zijn 2 nieuwe banen die misschien er ook op komen en outdoor wedstrijden zijn leuk maar het liefst wilt de wedstrijdleiding zoveel mogelijk verschillende banen. 2x antwerpen en 2x oldenzaal is enkel toen in het leven geroepen omdat te weinig indoor banen hun karts op orde hadden en teveel rijders klaagden over verschil in karts. Enschede ( IKK geloof ik ) en Silverstone ( Dit seizoen MKS )zijn er relatief nieuw bij en dingen ook mee om host te worden van minsten 3 van de 4 kampioenschappen.
Uiteindelijk zal een opzet met 12 verschillende banen de spanning alleen maar groter maken in mijn opinie, is ook het leukste want dan heb je echt elke keer een nieuwe uitdaging.
Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "
maar oldenzaal blijft toch echt de hemel op aarde hoor, zeldzaam gelijke karts, geweldig personeel, een fantastische baan en zowel met regen als op droog een genot om op te rijden. ik bedoel antwerpen en regen betekent een modderballet en de karts daar zal ik maar nix over zeggen maar jullie weten allemaal wel wat ik bedoel.
Oldenzaal is qua personeel en karts indd fantastisch maar de baan mag wel uitdagender als je het mij vraagt, het infield gedeelte meer chicanes misschien. Antwerpen is toch ook een speciale sfeer ondanks het modderballet, daarnaast is de baan erg leuk en het heeft toch zo'n Spa franchorchamps feeling als ik daar rij. De discussie over de huurkarts zal ik maar niet over beginnen, het is onmogelijk als je die dingen verhuurt en 30 karts onderhoud om ze allemaal gelijk te houden.
Het kan wel maar daar gaat veel tijd in zitten en veel kartbanen kunnen dat niet onbrengen. Buiten een paar banen daarbuiten gelaten.
Ik heb altijd zoiets als je klaagt over de huurkarts ga dan met je eigen kart MKS rijden.
Heb zelf ook de IKK en ARKC gereden en ik was het verschil in karts een beetje zat, dan maar de MKS. Bevalt me prima en het niveau is zo hoog!
Op eindhoven zat de gehele top 8 binnen 2 tiende.
Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "
Is er misschien alweer meer bekend over volgend jaar?
Wie er allemaal mee doen enz?
"It is important, when your techical equipment is not the best, to believe there will always be a better race; that is a part of my motivation." By Ayrton Senna!
Sverre, is bekend, lijst maak ik morgen bekend.
De lijst met wie er meedoen of de kalender?
voorinschrijvingen
Ben ik nou blind of zie ik nog geen lijst... ?
Haha nee je bent niet blind, ik zie ook nog geen lijst. Komt er vast aankomende week wel op:)