#1 12-06-2011 22:03:52

marcsas1
Gebruikers
Van: Ochten
Geregistreerd: 29-04-2011
Posts: 52
Website

Martijn Sas traint met Koen Karts

Op uitnodiging van William Koen (Koen Karts en Koen exclusief) heb ik mijn eerste outdoortraining gereden op circuit De Landsard in Eindhoven.
Aangekomen bij de baan stond er een perfect verzorgde Zanardi honda cadet klaar.
een kwestie van instappen en wegrijden!! Samen met Rik Koen, die in een Lewis Hamilton honda cadet reed, ging ik de baan op.Het was in het begin wel even wennen om tussen het VT250 en tweetakt geweld te rijden.Maar uiteindelijk is het een kwestie van goed opletten en de grotere snellere jongens de ruimte te geven.Mijn twee favoriete karters, Rik van Beek en Dimitri Mom, allebei uitkomend voor Koen Karts race team,hebben me enorm geholpen en erg veel tips gegeven.
Ook waren Angelina Weber en Wouter Verhoeven,waarmee ik train bij C-point kartrace school aanwezig.Al met al een gezellig onderonsje.
Ik wil het hele team van Koen Karts en William Koen in het bijzonder, bedanken voor deze superdag!!
Ik moest bijna operatief verwijderd worden uit de Zanardi!! Wat wil je ook!! ik heb er zo'n 4 uur in rond geraced.

groetjes Martijn Sas

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices

smash