Je bent niet ingelogd.
Laatst bewerkt door Casper (30-08-2008 19:26:49)
C.point Racewear, Made to Win
Hey casper
leuk verslag joh! super voor ons de pole het was zeker een goed gevoel!!! alleen onze namen zijn door elkaar gehaald want mark jansen reed de pole en stefan liep te gluderen
groeten mark jansen
Finntax Racing
tot antwerpen
Laatst bewerkt door mark (30-08-2008 19:19:57)
Zet ik gelijk recht.
Stom van me want jullie lijken toch niet op elkaar.
Laatst bewerkt door Casper (30-08-2008 19:26:05)
C.point Racewear, Made to Win
Verslag is indd erg leuk. Alleen na de eerste stint ging het niet echt wisselvallig in mijn opinie voor ons. Wij hadden gewoon mindere karts. Dynamic racing die na ons wisselden en dus onze karts kreeg zat nog dicht bij ons in de buurt. Sterker nog ik heb nog twee stints gevochten met Tim porter om p3. De een na laaste stint lagen wij op koers voor p4 want zoals Michael ook al schreef hadden wij 15 sec voorsprong bij het ingaan van de laaste stint. De laaste kart sloeg nergens op, met zo'n ding kan je ook echt niemand achter je houden.
In de laaste stint hadden de andere teams achter ons hadden gewoon karts waar je een 1.10 mee kan rijden, als je dan een 1.12 rijdt dan is t gewoon gebeurt. Vooral voor mij was het natuurlijk sneu om zo te eindigen op je thuisbaan, maar je kan er niks aan doen.
Ik heb alles gegeven met de karts die ik kreeg en Tim ook. Hij is nog jong en de jongen is gewoon supersnel. Daarbij vergeten sommigen nog dat dit zijn eerste echte seizoen is en op dit niveau. Hij reed zo af en toe een heatjes op roosendaal vorig jaar en heeft nog nooit een wedstrijd gereden. En dan al op zo'n niveau meerijden in de Top 5 en niet blij zijn met jezelf als het een keer niet gaat.
Op elke baan waar we trainen wil hij de snelste zijn en als je dan ziet de inzet van zijn kant. Zoveel potentie, precies de reden waarom ik hem aangetrokken heb als teamgenoot.
Zoals ik al zei tegen hem "verdedigen is iets wat je moet aanvoelen, dat kan je niet aanleren". Iemand kan je er alleen naartoe brengen, uiteindelijk moet je het toch zelf doen.
Is weer een wijze les voor ons een thuisbaan geeft nooit zekerheid tot een goed resultaat.
Vreugde en verdriet moet je samen delen want alleen dan ben je een hecht team die resultaten kan behalen.
Eenmaal dat podium dan komen ze aan de lopende band. Eerst even door de zure appel heen bijten.
We zullen rijkelijk beloond worden!
Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "