Je bent niet ingelogd.
Kevin den Ouden: Hoe kijk jij er tegen aan en hoe kijken de andere hier tegen aan?
Oke, nog even dan...voordat ik echt in the plane stap.
Ik denk dat de loting zoals uitgelegd is door Casper prima verloopt.
Maar om de twijfelaars "mee" te helpen, denk ik dat de simpelste manier is:
(om twijfels weg te halen, drukte te voorkomen, eerlijkheid te garanderen, enz, enz)
Laat het zoals het is, maar nodig elke wedstrijd 2 personen van 2 teams uit om de loting te doen, en doe dit elke wedstrijd. (12 wedstrijden 24 man/teams) simpel toch.
(oeps krijg ik Casper op me nek......:, weer extra regeltjes...))
(was maar en ideetje)
Psyco.
First they ignore you,
then they laugh at you,
then the fight you,
then you win. !! (M Ghandi)
echt tijdrovend hoeft het niet te zijn, want of je het nu voor de briefing doet, of tijdens, de tijd blijft toch ongeveer hetzelfde... zo lang duurt loten ook weer niet
als veel teams hier geen bezwaar tegen hebben, is het het voorstellen aan de wL misschien waard
De wl zal waarschijnlijk tijdens de arkc in Eindhoven met dit onderwerp komen en het lijkt me dan ook het beste daar te reageren. Op kartlife worden dingen verkeerd opgevat wat absoluut niet de bedoeling is. Het enige wat ik hoop is dat alle teams die klagen en zich nu dus koest houden op dat moment hun mond open doen. Want nu lijken wij van Revolution de boosdoeners terwijl wij alleen maar met een voorstel kwamen en niks minder. We zullen het er as Zondag nog over hebben. Hier suggestie's plaatsen, lijkt mij zoals Casper ook al zei niet de beste oplossing!
Wat mij betreft kan dit topic gesloten worden.
Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "
Hey mede-coureurs..
Ik heb deze discussie een beetje lopen volgen en ik ben van mening dat de loting zoals hij nu gaat gewoon eerlijk verloopt Zelf heb ik de loting ook 1 maal gedaan tijdens de ARKC-race in O'zaal samen met Casper via het muntjes-systeem,en ik ken jullie garanderen dat dit gewoon eerlijk verloopt.
Tuurlijk kan je je sugesties aan de wedstrijdleiding kenbaar maken en die zouden er dan wat mee kunnen gaan doen,maar we zitten in het midden van het seizoen dus dat is nu niet echt handig lijkt me als het gaat op dit systeem nu te willen veranderen....
Verder ga ik mee met Kevin dat als je tijdens de loting iedereen er omheen laat staan,het alleen maar een zooitje wordt want dit werd ook gedaan bij de DIKC en dat werkt gewoon niet.Velen geven ook aan nooit de loting te hebben gezien en dat kan wel kloppen ja'. Tijdens de laatste paar race's heb ik er een beetje op gelet en wat me opvalt is dat als Casper begint met de loting die btw altijd in het zicht wordt gedaan van iedereen,er niemand even komt kijken ofzo.Maar nu dat iedereen weet wanneer het wordt gedaan zou ik zeggen: ga t eens van dichtbij bekijken:)
Ben trouwens wel van mening dat mijn teamgenoten niet de bedoeling hadden om Casper of Edgar aan te vallen maar gewoon even verkeerd begrepen werden,maar dat is afgelopen zondag bij Hezemans vast uitgepraat.
greettzzzz Pascal_Revolution-Racing.
One goal,one vision
mede omtrend het ongeval van team uje is dit niet ter sprake gekomen. Dat maakt niet uit er waren betere dingen te doen. Dit komt vast wel weer is ter sprake. En ik denk dat ik met Casper vast het een en ander duidelijk kan maken omtrend dit onderwerp. Voor mij is dit een gesloten hoofdstuk en zo wil ik het ook wel houden.
Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "
Zonder rijders geen competitie, dus rijders/teams zijn erg belangrijk voor de organisatie! Het is juist goed om te luisteren naar de wensen van deze rijders, of er iets mee wordt gedaan is een 2e! Soms is alleen luisteren al voldoende om de rijders een goed gevoel te geven. Het is alleen wel zo dat deze organisatie jaaaaren lange ervaring heeft op organiseren van wedstrijden, in welke vorm dan ook. Regels zijn hierop gebaseerd en zeker ook in het verleden verbeterd op basis van suggesties van oa rijders. Het probleem is echter, en dat werd al terecht aangegeven, dat je met de loop der jaren nieuwe rijders en teams hebt, die vervolgens weer andere meneingen hebben!
Het enige wat je kan doen, in mijn optiek, is voor aanvang van het jaar een vergadering houden. De nieuwe teams moeten goed luisteren en vervolgens eerst een aantal wedstrijden mee rijden. In deze vergadering kunnen bestaande rijders/teams hun meningen aangeven en zo kan de WL hier wat van te voor mee doen! Plan vervolgens op de helft van het seizoen een nieuwe vergadering en op dat moment kunnen nieuwe rijders/teams hun meningen geven en evt nieuwe regels kunnen worden besproken of het beter is ja of nee. Op dat moment hebben nieuwe rijders ook pas recht van spreken gezien ze dan pas ervaring hebben in de klasse. Iedereen moet er voor open staan, maar zo ook de WL/organisatie...
Kort maar krachtig, succes er mee....
Neem je verlies en sluit aan....